Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων με responsive template και Προώθηση στο διαδίκτυο

Σχεδιάζουμε ιστοσελίδες για ιατρούς με γνώμονα την σωστή ενημέρωση των πολιτών σε θέματα υγείας, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουμε την σωστή πορεία του ιατρείου σας στο διαδίκτυο.

Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων: Ας εξετάσουμε τα δεδομένα του σήμερα.

Η Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων αποτελεί για εμάς μια ιδιαίτερη υπόθεση. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, ενημερωτικού και φιλικού προς το χρήστη site, που θα αντικατοπτρίζει την εικόνα σας.

Το internet έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, ενώ σύμφωνα με τις αναλύσεις των ειδικών η πορεία του αναμένεται να γίνει όλο και πιο ανοδική τα επόμενα χρόνια. Η πλειοψηφία των ανθρώπων σήμερα, ενημερώνεται μέσα από portals, για τα νέα της ημέρας, το χρηματιστήριο, τα αθλητικά, αλλά και για θέματα υγείας. Μέσα από την ιατρική του ιστοσελίδα ο γιατρός, μπορεί να ενημερώσει, να προφυλάξει και να υποδείξει την σωστή κατεύθυνση σε όποιον αναζητά λύση σε ένα πρόβλημα υγείας ή φοβάται ότι μπορεί να πάσχει από κάτι.

Στην Avalon Web and Media κατασκευάζουμε sites δίνοντας βαρύτητα όχι μόνο στην εικόνα αλλά και στην λειτουργικότητα τους.

  • Βασιζόμενοι στο profile του ιατρείου σχεδιάζουμε την ιστοσελίδα.
  • Κάνουμε την κατηγοριοποίηση ανάλογα με την ειδικότητα του ιατρού και τις αναζητήσεις που γίνονται στο διαδίκτυο.
  • Προχωράμε στην κειμενογράφηση, ακολουθώντας τις τεχνικές του content marketing, ώστε το site να είναι αναπτύξιμο στις μηχανές αναζήτησης (τα κείμενα γράφονται από εμάς πάντα σε συνεργασία με τον γιατρό ή και από τον ίδιο αν το επιθυμεί).
  • Ολοκληρώνουμε την κατασκευή με όλες τις απαραίτητες κινήσεις, για να είναι η ιστοσελίδα  εύκολη στην διαχείριση και την πλοήγηση, φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης και φυσικά responsive, ώστε να παραμετροποιείται σωστά σε όλες τις συσκευές.

Σε όλη τη διάρκεια συμβουλευόμαστε τον γιατρό, ο οποίος όμως έχει περισσότερο ελεγκτικό ρόλο.

Web Portfolio

Website
Website
Website
Website
Website
Website
Website
Website

Η ιατρική ιστοσελίδα και ανταγωνισμός

Επειδή τα δεδομένα στο κομμάτι της υγείας αλλάζουν συνεχώς, για να μπορέσει ένα ιατρείο και κατ’ επέκταση ένας ιατρός να διευρύνει το πελατολόγιο του, είναι σημαντικό να επικοινωνήσει την παρουσία του στο κοινό μέσω του διαδικτύου.

Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως πρώτη πηγή πληροφοριών όταν προκύψουν ζητήματα υγείας στους ίδιους ή σε άτομα του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Ο ασθενής διαβάζει μαρτυρίες και αξιολογήσεις για τον γιατρό πριν τον επισκεφτεί, και πολύ συχνά επιλέγει να κλείσει το ραντεβού του μέσω internet.

Το συμπέρασμα είναι ότι ο μέσος άνθρωπος ενημερώνεται, συμβουλεύεται και ερευνά σχεδόν για κάθε περίπτωση που τον αφορά, το internet. Για αυτόν το λόγο η παρουσία του σύγχρονου ιατρού στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη.

Ας δούμε τι μας αποκαλύπτει πρόσφατη μελέτη, που αφορά τη συμπεριφορά του ασθενή στο διαδίκτυο

  • 57% των ασθενών ψάχνει στο internet ιατρικές πληροφορίες.

  • 61% των χρηστών πιστεύουν ότι μέσα από τις πληροφορίες που θα ανακαλύψουν στο internet θα καταστούν ικανότεροι για να να είναι πιο προσεκτικοί, τόσο με τη δική τους υγεία όσο και με την υγεία κοντινών συγγενών και στενών φίλων.

  • 58% παραδέχεται ότι οι γνώσεις από το ιντερνέτ έχουν θετικό αποτέλεσμα στη σχέση Ιατρού και ασθενή.

  • 19% των επισκεπτών ιατρικών ιστοσελίδων, πραγματοποιεί τις έρευνες του όταν αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας.

  • 63% των χρηστών θέλει να έχει μια πρώτη ιδέα πριν από την ιατρική επίσκεψη ώστε να μπορεί να καταλάβει καλύτερα τι θα του πει ο γιατρός.
  • 53% κάνει την αναζήτηση για να μπορέσει να συνομιλήσει με τον γιατρό σχετικά με την ασθένειά του και να δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά και για να θέσει καλύτερα τις δικές του ερωτήσεις.
  • 34% είναι οι χρήστες που επισκέπτονται ιατρικές σελίδες μετά την επίσκεψη στον Ιατρό.
  • 72% των επισκεπτών αναζητά επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ασθένεια.
  • 44% των χρηστών του internet ψάχνουν πληροφορίες για φάρμακα και θεραπεία.

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης ιατρικής ιστοσελίδας

Η επιτυχία στην κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων βασίζεται σε 4 βασικές προυποθέσεις.

1

Ιατρική ιστοσελίδα: Τεχνολογική αρτιότητα και όμορφη εμφάνιση.

Με τον όρο τεχνολογική αρτιότητα εννοούμε, τον τρόπο με τον οποίο θα στηθεί μια ιστοσελίδα, έτσι ώστε να λειτουργεί στα πρότυπα της google.

Οι απαιτήσεις της google για να θεωρηθεί μια ιστοσελίδα σωστά κατασκευασμένη είναι αρκετές.

Κάθε κριτήριο ξεχωριστά λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψιν της μηχανής αναζήτησης, και αυτό είναι λογικό αν σκεφτεί κάποιος πως ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο όλο και μεγαλώνει.

Ας δούμε μερικά από τα κριτήρια.

  • Responsive template. Πρόκειται για την εμφάνιση της ιστοσελίδας, η οποία πρέπει να είναι φιλική με τις κινητές συσκευές. Με απλά λόγια η εικόνα και το στήσιμο του site, αλλάζει αναλόγα με την ανάλυση και το μεγέθος της οθόνης της εκάστοτε συσκευής, για να διευκολύνει την περιήγηση του χρήστη.

  • Ελαφρύ και ταχύτερο site. Όσο πιο γρήγορο και ελαφρύ είναι ένα site, τόσο καλύτερη θα είναι και η πορεία του στην μηχανή αναζήτησης.

  • SSL protocol. Η Google σε ανακοίνωσή της αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα χρησιμοποίησης secure protocol σε κάθε ιστοσελίδα.

Υπάρχουν πολλά ακόμα κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία η Google θεωρεί μια ιστοσελίδα σωστά κατασκευασμένη.

Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας, ενώ είναι απαραίτητο να έχει και σύγχρονο design.

Οι χρήστες του διαδικτύου συνήθως όταν επισκέπτονται μια σελίδα που δημιουργήθηκε πίσω στον χρόνο, την εγκαταλείπουν άμεσα. Για την ακρίβεια, πιστεύουν πως δεν είναι ενημερωμένη. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για να είναι σύγχρονο το design της σελίδας.

Το θέμα της λειτουργικότητας είναι πολύ σοβαρό. Πάντα σκεφτόμαστε με την λογική της εύκολης και άμεσης περιήγησης για τον επισκέπτη.

Υπάρχουν χρήστες που επιλέγουν να σερφάρουν εντός της σελίδας χρησιμοποιώντας το menu, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν να σκρολάρουν προς τα κάτω σε ένα σύγχρονο microsite.

2

Ιατρική ιστοσελίδα: Συνεχώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα.

Η Google μετράει πόσοι μπήκαν, από που μπήκαν, πότε βγήκαν, πόσο έμειναν μέσα στην σελίδα και μετά δίνει το ανάλογο σπρώξιμο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης.

3

Ιατρική ιστοσελίδα: Ορθή και σταδιακή προσθήκη περιεχομένου.

  • Στόχος μιας ιατρικής ιστοσελίδας είναι η ενημέρωση του κοινού, με σεβασμό στον ασθενή και στην επιστήμη.
  • Η θεματολογία της πρέπει είναι σύμφωνη με την ειδικότητα του εκάστοτε ιατρού.
  • Μια ιατρική ιστοσελίδα περιέχει κείμενα με ασθένειες και θεραπείες (επεμβατικές ή μη), για τις οποιές συνήθως ψάχνουν οι χρήστες του internet.
  • Είναι σημαντικό τα κείμενα που θα χρησιμοποιήσουμε να εμπεριέχουν απλό και κατανοητό λόγο.
  • Η ιατρική ιστοσελίδα είναι εξίσου απαραίτητο, να είναι διαδραστική. Με αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης της θα μπορεί να επικοινωνήσει εύκολα με τον ιατρό.
  • Καλό θα ήταν να βοηθήσουμε τα κείμενα μας με εικόνες. Είναι προτιμότερο να αποφεύγουμε φωτογραφίες από χειρουργεία ή από κάποια έντονη δερματική ασθένεια. Τα σκίτσα είναι η καλύτερη επιλογή καθώς εξηγούν πολύ καλά στους ενδιαφερόμενους όσα θέλουμε να πούμε, ενώ παράλληλα δεν τους τρομάζουν.

  • Τέλος είναι ιδιαίτερα σημαντικό τα κείμενα να έχουν σωστό μέγεθος, έτσι ώστε να μην είναι κουραστικά για το κοινό αλλά και να μπορούν να βοηθήσουν την σελίδα του ιατρού να διεκδικήσει υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.