Your address will show here +12 34 56 78

Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων με responsive template και Προώθηση στο διαδίκτυο

Σχεδιάζουμε ιστοσελίδες για ιατρούς με γνώμονα την σωστή ενημέρωση των πολιτών σε θέματα υγείας, ενώ ταυτόχρονα διασφαλίζουμε την σωστή πορεία του ιατρείου σας στο διαδίκτυο.

Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων: Ας εξετάσουμε τα δεδομένα του σήμερα.

Η Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων αποτελεί για εμάς μια ιδιαίτερη υπόθεση. Στόχος μας είναι η δημιουργία ενός σύγχρονου, ενημερωτικού και φιλικού προς το χρήστη site, που θα αντικατοπτρίζει την εικόνα του ιατρείου σας.

 

Είναι πλέον κοινώς αποδεκτό πως το διαδίκτυο αποτελεί πλέον ένα σημαντικό κομμάτι της καθημερινότητας μας. Η πλειοψηφία των ανθρώπων ενημερώνεται από portals, για τα νέα της ημέρας, το χρηματιστήριο, τα αθλητικά ή για να μάθει τον καιρό της εβδομάδας. Παράλληλα αν ρίξει κάποιος μια πρόχειρη ματιά στους διεθνείς και εγχώριους πίνακες με τα αποτελέσματα των ηλεκτρονικών πωλήσεων, θα παρατηρήσει μία τεράστια αύξηση που μεταφράζεται σε ανάλογο τζίρο.

 

Το internet έχει μπει για τα καλά στην ζωή μας, ενώ σύμφωνα με τις αναλύσεις των ειδικών η πορεία του αναμένεται να γίνει όλο και πιο ανοδική τα επόμενα χρόνια. Εφορία, τράπεζες και κέντρα εξυπηρέτησης του πολίτη, όλα υπάρχουν στο διαδίκτυο. Ακόμα και το ραντεβού μας με τον γιατρό, επιλέγουμε να το κλείσουμε μέσα από το Internet. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου πληθυσμού χρησιμοποιεί το διαδίκτυο ως πρώτη πηγή πληροφοριών όταν προκύψουν ζητήματα υγείας στους ίδιους ή σε άτομα του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Πόσες φορές ακούσατε συνομιλητή σας να λέει, «ο γιατρός ενημέρωσε τη θεία μου για ένα πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει. Το έψαξα και εγώ στο Internet και βρήκα πολύ χρήσιμες πληροφορίες». Το συμπέρασμα είναι ότι ο μέσος άνθρωπος ενημερώνεται, συμβουλεύεται και ερευνά σχεδόν για κάθε περίπτωση που τον αφορά, το internet. Για αυτόν το λόγο η παρουσία του σύγχρονου ιατρού στο διαδίκτυο είναι απαραίτητη.

Μέσα από την ιατρική ιστοσελίδα του, μπορεί να ενημερώσει, να προφυλάξει και να υποδείξει την σωστή κατεύθυνση σε όποιον αναζητά λύση σε ένα πρόβλημα υγείας ή φοβάται ότι μπορεί να πάσχει από κάτι.

 
  • Text Hover

Η ιατρική ιστοσελίδα στα πλαίσια της οικονομικής κρίσης, της υπερφορολόγησης και του ανταγωνισμού.

Αν παρατηρήσουμε με αντικειμενικό τρόπο τα οικονομικά δεδομένα της εποχής, θα δούμε πως μέρα με τη μέρα, μήνα με το μήνα, τα πράγματα δυσκολεύουν όλο και περισσότερο.

 

Δυστυχώς ένα πολύ μεγάλο μέρος του πληθυσμού στην Ελλάδα σήμερα, δεν έχει την άνεση να επισκεφθεί ένα ιατρείο και να καλύψει το κόστος της παρεχόμενης υπηρεσίας.

 

Οι ιδιωτικές κλινικές αντιμετωπίζουν σοβαρά ζητήματα με τις ασφαλιστικές εταιρείες, ενώ η κίνηση στα ιατρεία έχει μειωθεί δραματικά. Παράλληλα η φορολογία που έχει επιβληθεί για να αυξηθούν τα κρατικά ταμειακά διαθέσιμα είναι πλέον δυσβάσταχτη.

 

Για να μπορέσει ένα ιατρείο και κατ’ επέκταση ένας ιατρός να διευρύνει το πελατολόγιο του, είναι σημαντικό να επικοινωνήσει την παρουσία του στο κοινό μέσω του διαδικτύου.

Ας δούμε τι μας αποκαλύπτει πρόσφατη μελέτη στο τέλος του 2016, που αφορά τη συμπεριφορά του ασθενή στο διαδίκτυο (Πηγή Les Médecins Maîtres-Toile.org).

 

  • 57% των ασθενών ψάχνει στο internet ιατρικές πληροφορίες.
  • 61% των χρηστών πιστεύουν ότι μέσα από τις πληροφορίες που θα ανακαλύψουν στο internet θα καταστούν ικανότεροι για να  να είναι πιο προσεκτικοί, τόσο με τη δική τους υγεία όσο και με την υγεία κοντινών συγγενών και στενών φίλων.
  • 58% παραδέχεται ότι οι γνώσεις από το ιντερνέτ έχουν θετικό αποτέλεσμα στη σχέση Ιατρού και ασθενή.
  • 19% των επισκεπτών ιατρικών ιστοσελίδων, πραγματοποιεί τις έρευνες του όταν αντιμετωπίζει ένα πρόβλημα υγείας.
  • 63% των χρηστών θέλει να έχει μια πρώτη ιδέα πριν από την ιατρική επίσκεψη ώστε να μπορεί να καταλάβει καλύτερα τι θα του πει ο γιατρός.
  • 53% κάνει την αναζήτηση για να μπορέσει να συνομιλήσει με τον γιατρό σχετικά με την ασθένειά του και να δώσει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες, αλλά και για να θέσει καλύτερα τις δικές του ερωτήσεις.
  • 34% είναι οι χρήστες που επισκέπτονται ιατρικές σελίδες μετά την επίσκεψη στον Ιατρό.
  • 72% των επισκεπτών αναζητά επιπρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την ασθένεια.
  • 44% των χρηστών του internet ψάχνουν πληροφορίες για φάρμακα και θεραπεία.

 

Η δημιουργία μιας επιτυχημένης ιατρικής ιστοσελίδας

Η επιτυχία στην κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων βασίζεται σε 4 βασικές προυποθέσεις.

1. Ιατρική ιστοσελίδα: Τεχνολογική αρτιότητα και όμορφη εμφάνιση.

Με τον όρο τεχνολογική αρτιότητα εννοούμε, τον τρόπο με τον οποίο θα στηθεί μια ιστοσελίδα, έτσι ώστε να λειτουργεί στα πρότυπα της google.

 

Οι απαιτήσεις της google για να θεωρηθεί μια ιστοσελίδα σωστά κατασκευασμένη είναι αρκετές.

 

Κάθε κριτήριο ξεχωριστά λαμβάνεται πολύ σοβαρά υπόψιν της μηχανής αναζήτησης, και αυτό είναι λογικό αν σκεφτεί κάποιος πως ο ανταγωνισμός στο διαδίκτυο όλο και μεγαλώνει.

 

Ας δούμε μερικά από τα κριτήρια.

  • Responsive template. Πρόκειται για την εμφάνιση της ιστοσελίδας, η οποία πρέπει να είναι φιλική με τις κινητές συσκευές. Με απλά λόγια η εικόνα και το στήσιμο του site, αλλάζει αναλόγα με την ανάλυση και το μεγέθος της οθόνης της εκάστοτε συσκευής, για να διευκολύνει την περιήγηση του χρήστη.
  • Ελαφρύ και ταχύτερο site. Όσο πιο γρήγορο και ελαφρύ είναι ένα site, τόσο καλύτερη θα είναι και η πορεία του στην μηχανή αναζήτησης.
  • SSL protocol. Με πρόσφατη ανακοίνωση της, η Google αναφέρθηκε στην αναγκαιότητα χρησιμοποίησης secure protocol. Δεν το απαιτεί ακόμα αλλά το θεωρεί πολύ χρήσιμο και υποσχέθηκε πως θα βοηθήσει όποιον το εντάξει στην ιστοσελίδα του από τώρα.

 

Υπάρχουν πολλά ακόμα κριτήρια, σύμφωνα με τα οποία η Google θεωρεί μια ιστοσελίδα σωστά κατασκευασμένη.

 

Ιδιαίτερη έμφαση πρέπει να δοθεί στην λειτουργικότητα της ιστοσελίδας, ενώ είναι απαραίτητο να έχει και σύγχρονο design.

 

Οι χρήστες του διαδικτύου συνήθως όταν επισκέπτονται μια σελίδα που δημιουργήθηκε πίσω στον χρόνο, την εγκαταλείπουν άμεσα. Για την ακρίβεια, πιστεύουν πως δεν είναι ενημερωμένη. Αυτός είναι ένας πολύ καλός λόγος για να είναι σύγχρονο το design της σελίδας.

 

Το θέμα της λειτουργικότητας είναι πολύ σοβαρό. Πάντα σκεφτόμαστε με την λογική της εύκολης και άμεσης περιήγησης για τον επισκέπτη.

Υπάρχουν χρήστες που επιλέγουν να σερφάρουν εντός της σελίδας χρησιμοποιώντας το menu, ενώ δεν είναι λίγοι αυτοί που προτιμούν να σκρολάρουν προς τα κάτω σε ένα σύγχρονο microsite.

2. Ιατρική ιστοσελίδα: Συνεχώς αυξανόμενη επισκεψιμότητα.

Όπως αναφέρει και ο τίτλος η συνταγή της επιτυχίας εμπεριέχει και μπόλικη επισκεψιμότητα.

Η Google μετράει πόσοι μπήκαν, από που μπήκαν, πότε βγήκαν, πόσο έμειναν μέσα στην σελίδα και μετά δίνει το ανάλογο σπρώξιμο στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης. 

3. Ιατρική ιστοσελίδα: Ορθή και σταδιακή προσθήκη περιεχομένου.

 

  • Στόχος μιας ιατρικής ιστοσελίδας είναι η ενημέρωση του κοινού, με σεβασμό στον ασθενή και στην επιστήμη.
  • Η θεματολογία της πρέπει είναι σύμφωνη με την ειδικότητα του εκάστοτε ιατρού.
  • Μια ιατρική ιστοσελίδα περιέχει κείμενα με ασθένειες και θεραπείες (επεμβατικές ή μη), για τις οποιές συνήθως ψάχνουν οι χρήστες του internet.
  • Είναι σημαντικό τα κείμενα που θα χρησιμοποιήσουμε να εμπεριέχουν απλό και κατανοητό λόγο.
  • Η ιατρική ιστοσελίδα είναι εξίσου απαραίτητο, να είναι διαδραστική. Με αυτό τον τρόπο ο επισκέπτης της θα μπορεί να επικοινωνήσει εύκολα με τον ιατρό.
  • Καλό θα ήταν να βοηθήσουμε τα κείμενα μας με εικόνες. Τα σκίτσα είναι η καλύτερη επιλογή καθώς εξηγούν πολύ καλά στους ενδιαφερόμενους όσα θέλουμε να πούμε, ενώ παράλληλα δεν τον τρομάζουν όπως μια φωτογραφία από ένα χειρουργείο ή από κάποια έντονη δερματική ασθένεια.
  • Τέλος είναι ιδιαίτερα σημαντικό τα κείμενα να έχουν σωστό μέγεθος, έτσι ώστε να μην είναι κουραστικά για το κοινό αλλά και να μπορούν να βοηθήσουν την σελίδα του ιατρού να διεκδικήσει υψηλές θέσεις στις μηχανές αναζήτησης.

 

4. Ιατρική ιστοσελίδα: Εμπιστοσύνη από το υπόλοιπο διαδίκτυο.

Είναι καλό το περιεχόμενο του site μας να θεωρείται σημαντικό από administrators (διαχειριστές) άλλων ιστοσελίδων, έτσι ώστε να δημιουργούν συνδέσμους από τα sites τους προς το δικό μας.

Παραδείγματος χάριν πατώντας στην λέξη google θα δείτε ότι θα δημιουργηθεί ένα νέο παράθυρο στον browser σας με την αρχική σελίδα της. Αυτό δείχνει στην google ότι την εμπιστευόμαστε βάζοντας το σύνδεσμο της στο δικό μας site.

Με αυτό τον τρόπο αντιλαμβάνεται η γνωστή μηχανή αναζήτησης την έννοια της διαδικτυακής εμπιστοσύνης και προμοτάρει τα sites που δέχονται επισκέψεις από πολλά και ποιοτικά links που υπάρχουν σε άλλες ιστοσελίδες.

Κατασκευή ιατρικών ιστοσελίδων - Δείγμα εργασιών

Εδώ μπορείτε να δείτε ένα μικρό δείγμα από ιατρικές ιστοσελίδες που σχεδιάσαμε και κατασκεύασαμε.

Προώθηση ιστοσελίδων με αποδείξεις.

Η προώθηση μιας ιστοσελίδας στο διαδίκτυο αποτελείται από ένα σύνολο ενεργειών, μέσα από τις οποίες μπορεί ένας γνώστης του αντικειμένου να φέρει αποτελέσματα.

 

 

Τι εννοούμε με τον όρο αποτελέσματα;

 

1η σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της google, χρησιμοποιώντας λέξεις κλειδιά που αφορούν την ειδικότητα του ιατρού.

Κεντρικός στόχος δεν είναι άλλος από το να ενημερωθεί το ενδιαφερόμενο κοινό για την παρουσία και την δυναμική ενός ιατρού. Με λίγα λόγια όταν κάνει αναζήτηση κάποιος χρήστης του διαδικτύου χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα της google, θα πρέπει να μπορεί να βρεί την ιστοσελίδα του.

 

Αποτελεσματικό περιεχόμενο.

Το να βρίσκει κάποιος την ιστοσελίδα ενός ιατρού εύκολα είναι πολύ καλό, αλλά δυστυχώς δεν αρκεί. Πρέπει να τον πείσει πως το σωστό μέρος για αυτό που ψάχνει είναι η συγκεκριμένη σελίδα και ο συγκεκριμένος ιατρός.

 

Άυξηση των επικοινωνιών.

Η αύξηση των τηλεφωνημάτων και των emails είναι σαφώς το καλύτερο αποτέλεσμα, αφού μέσα από αυτά θα υπάρξει και σοβαρή άνοδος στα ποσοστά των κλεισμένων ραντεβού.

 

Στην Avalon Web and Media φέρνουμε αυτά τα αποτελέσματα ακολουθώντας σύγχρονες στρατηγικές digital marketing ενώ ταυτόχρονα είμαστε υπερήφανοι επείδη μπορούμε να αποδεικνύουμε με μηνιαίες ενημερωτικές αναφορές την πρόδο των εργασιών μας αλλά και για τα αποτελέσματα που φέρνουν αυτές.

Μηνιαία αναφορά οργανικών θέσεων.

Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα από μια συγκεντρωτική αναφορά οργανικών θέσων με λέξεις κλειδιά που αφορούν συγκεκριμένη ιατρική ειδικότητα.

  • Text Hover
Μηνιαία αναφορά επισκεψιμότητας.

Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα από μια συγκεντρωτική αναφορά επισκεψιμότητας, με εργαλείο που παρέχει η google (google analytics).

  • Text Hover
Μηνιαία αναφορά πηγών επισκεψιμότητας.

Εδώ μπορείτε να δείτε ένα δείγμα από μια συγκεντρωτική αναφορά πηγών επισκεψιμότητας, με εργαλείο που παρέχει η google (google analytics). Αυτό το εργαλείο μας δίνει την δυνατότητα να αντιληφθούμε από που προέρχεται η επισκεψιμότητα της σελίδας μας και αν πράγματι η δουλειά που κάνει ο συνεργάτης μας σε επίπεδο προώθησης λειτουργεί προς όφελος μας.

  • Text Hover

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Στείλτε το μήνυμα σας μέσα από την Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος και εμείς θα σας απαντήσουμε σε κάθε σας απορία ή απλά καλέστε μας στο τηλ. +30 210 8252 104